KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI

Koordynator ds. dostępności

Dane kontaktowe koordynatora ds. dostępności:

Pani Urszula Piątkowska – koordynator do spraw dostępności w Zespole Ekonomicznym – Administracyjnym Szkół i Przedszkola w Grębocicach

Tel 76 8315 067

e-mail: sekretariat@zespolgrebocice.pl

 

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkola w Grębocicach, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z wymogami art. 6 ustawy, 
  • monitorowanie działalności Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół i Przedszkola w Grębocicach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  •  terminowe sporządzanie raportów lub sprawozdań o stanie zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami i ich publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej 

Podstawa prawna: ustawa z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062)

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 marca 2021 11:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Renata Oleszczuk
Ilość wyświetleń: 273
28 kwietnia 2021 14:18 (Renata Oleszczuk ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 kwietnia 2021 13:01 (Renata Oleszczuk ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 kwietnia 2021 13:01 (Renata Oleszczuk ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)